Veelgestelde vragen

Wij doen er alles aan om jou een onvergetelijke ervaring mee te geven. Zowel tijdens de voorpret als tijdens de Omloop van Zandvoort zelf!

Business

Inschrijven
Wanneer gaat de inschrijving open?
De inschrijving voor de business race van de Omloop van Zandvoort 2024 opent op 21 augustus 2023 om 09:00 uur.

Wanneer sluit de inschrijving?
De inschrijving sluit op maandag 11 maart 2023 om 23:59 uur, of eerder wanneer we uitverkocht zijn.

Wat is het maximum aantal deelnemers per team?
Een team bestaat uit maximaal 10 teamleden. Heb je meer dan 10 deelnemers, dan kan je een extra team inschrijven. Heb je minder dan 10 deelnemers, dan mag je jouw team ook aanvullen met relaties, vrienden en bekenden.

Het is niet mogelijk om 'losse' deelnemers met individuele tickets aan een team toe te voegen.

Hoe wordt de korting verrekend bij afname van meerdere teams?
Bij afname van 5-9 teams wordt er 5% korting toegepast. Bij afname van 10-14 teams wordt 10% korting toegepast en bij 15 teams of meer ontvang je 15% korting. De korting wordt gebaseerd op het bedrag exclusief BTW.

Heb ik de gegevens van de teamleden nodig om in te schrijven?
Nee, je kunt de teams aanmelden zonder de gegevens van de deelnemers paraat te hebben. Zodra je de teams hebt aangemeld kun je vanuit jouw dashboard de tickets toewijzen aan de teamleden. De deelnemer kan zelf de registratie voltooien.

Kies tijdens de inschrijving bij 'Voor wie is dit ticket?' voor 'Ik weet het nog niet'. Op deze manier worden de tickets aan jouw e-mailadres gekoppeld. Op een later moment kun je vanuit je dashboard de tickets aan jouw teamleden toewijzen.
Let op dat je de stuurbordjes voor 12 februari 2024 toewijst aan de deelnemers, zodat de naam op de achterkant van het stuurbordje gedrukt kan worden.
Inloggen
Hoe kan ik inloggen in mijn persoonlijke dashboard?
Via deze pagina kun je inloggen in jouw persoonlijke dashboard.
Factuur
Hoe kan ik mijn Business of Goede doelenteams op factuur betalen?
Vink tijdens de inschrijving ‘Factuuradres opgeven’ aan en kies bij de betaling voor 'Overboeking’/'Bank transfer'.

De betaling aan Mollie Payments is teruggestort. Wat nu?
Dit kan gebeuren om één van deze redenen:
- Er is betaald aan Mollie Payments zonder vermelding van het Betaalkenmerk/Reference, dan komt het inschrijfgeld automatisch terug. Je kunt opnieuw overmaken aan Mollie onder vermelding van het Betaalkenmerk/Reference. Kies in jouw dashboard bij 'Facturen' voor voor 'Overboeking/'Bank transfer' en vervolgens voor 'Betaal' zodat je de betaalgegevens en het Betaalkenmerk/Reference kunt zien.

- De betaaltermijn is overschreden en het betaalkenmerk is inmiddels automatisch gewijzigd. Jullie kunnen opnieuw overmaken. Zoek het betaalkenmerk opnieuw op. Kies bij 'Facturen' voor 'Betaal' en vervolgens voor 'Overboeking/'Bank transfer' voor de betaalgegevens en het Betaalkenmerk/Reference.

Ik heb betaald, maar de factuur staat nog open in mijn dashboard. Hoe kan dat?
De betaling is waarschijnlijk teruggestort omdat er is betaald zonder of met een onjuist betaalkenmerk. Zie de informatie hierboven.

Ik ben vergeten een referentie/PO-nummer door te geven. Wat nu?
Open de factuur in jouw dashboard en vermeld jullie referentie/PO-nummer bij 'Factuuradres opgeven'. Je kunt de aangepaste factuur daarna downloaden via het download icoontje naast het bedrag.

Wat gebeurt er als ik de factuur te laat betaal?
Bij niet, te late of onvolledige betaling of als de automatische incasso mislukt, bent u, zoals dat heet, in verzuim en heeft Le Champion het recht wettelijke rente te berekenen. U ontvangt een herinnering en krijgt nog 14 dagen de tijd om te betalen. Als de betaling uitblijft, wordt u aangemaand en heeft Le Champion het recht incassokosten in rekening te brengen. Bij het uitblijven van de betaling mag Le Champion iedere vorm van dienstverlening staken, totdat de door u verschuldigde betaling ontvangen is. Indien nodig geeft Le Champion de vordering uit handen aan een incassobureau.
Inschrijving beheren
Hoe wijs ik tickets toe aan mijn teamleden?
Open jouw persoonlijke dashboard en jouw registratie van het evenement. Kies voor 'Tickets toewijzen' bij de 'Niet-toegewezen tickets'. Klik op het ticket dat je wilt toewijzen en vul de gevraagde persoonsgegevens in en vervolgens op 'Ticket toewijzen'. Jouw teamlid ontvangt een e-mail van 'noreply@atleta.cc' met een eigen persoonlijk dashboard.

Je kunt er ook voor kiezen om een registratielink te delen. Open hiervoor jouw dashboard en jouw registratie van het evenement. Klik op 'Kopieer link' of 'Deel link' die je vindt onder de 'Niet-toegewezen tickets'. Deel deze link met een collega, vriend of familielid zodat diegene een eigen ticket kan claimen.

Tot wanneer kan ik tickets toewijzen aan mijn teamleden?
De uiterste wijzigingsdatum is 12 februari 2024, zodat wij voldoende tijd hebben om de stuurbordjes nog naar het juiste adres te kunnen verzenden.
Vanaf 12 februari 2024 kun je niet-toegewezen tickets nog wel toewijzen, maar deze wijzigingen worden dan niet meer meegenomen in de productie en verzending van de stuurbordjes.

Ik heb een verkeerd e-mailadres ingevuld bij het toewijzen, wat nu?
Open jouw persoonlijke dashboard en jouw registratie van het evenement. Klik op het ticket wat je wilt bewerken bij 'Toegewezen tickets' en klik op 'Bewerken'. Vul het juiste e-mailadres in. Jouw teamlid ontvangt alsnog een e-mail van 'noreply@atleta.cc' om de inschrijving te voltooien.
Stuurbordjes
Waar worden de stuurbordjes bezorgd?
Je hebt bij inschrijving aangegeven of je de stuurbordjes op het factuuradres of op het huisadres van de deelnemer wilt ontvangen. Wanneer is gekozen voor het huisadres van de deelnemers, moeten de adressen uiterlijk 12 februari 2024 aangevuld zijn in het dashboard van de deelnemer. Wanneer het adres van de deelnemer niet is aangevuld, wordt het stuurbordjes automatisch naar het factuuradres verzonden.

Wanneer worden stuurbordjes bezorgd?

Uiterlijk in de week van het evenement worden de stuurbordjes bezorgd. Je ontvangt hier een track&trace link van. Niks ontvangen? Neem dan contact op via het contactformulier.

Omloop van Zandvoort 2024

Start en finish
Waar is de start?
De start is vanaf het Circuit Zandvoort.

Waar is de finish?
De finish is op het Circuit Zandvoort.

Wat zijn de starttijden?
Klik hier voor de startijden.

Mag ik eerder/later starten?
Starten is alleen mogelijk tussen de aangegeven tijden.
Bereikbaarheid
Waar kan ik parkeren?
Lees hier meer over de bereikbaarheid.

Hoe kan ik het beste komen met openbaar vervoer?
Lees hier meer over de bereikbaarheid.
Helpdesk
Waar is de Helpdesk van Le Champion?
De Helpdesk vind je in de Paddock Club op Paddock 2.
Medaille
Krijg ik een medaille?
Je krijgt een medaille wanneer je tijdens de inschrijving gekozen hebt voor "Ja, ik ontvang graag een medaille".
Tijdslimiet
Zijn er tijdslimieten?
De finish op het Circuit Zandvoort is geopend tot 16:00 uur.
Verzorging, medisch, faciliteiten
Welke verzorging krijg ik onderweg?
Lees hier meer over de verzorgingsposten.

Is er medische hulpverlening aanwezig?
Lees hier meer over medische begeleiding langs de route.

Zijn er toiletten onderweg?
Op de start-/finishlocatie en bij de verzorgingsposten zijn toiletten aanwezig.

Zijn er kluisjes?
Op Paddock 2 zijn er lockerwagen(s) aanwezig.

Technische begeleiding
Tijdens de Omloop van Zandvoort zijn er reparatiewagens van Fietsenmakers aan Huis aanwezig. Heb je pech op de route, zoals een lekke band of een gesprongen ketting? Dan kun je de reparatiewagen bellen. Zorg ervoor dat je je op de route bevindt en bel het telefoonnummer dat op jouw stempelkaart gedrukt staat. De service is gratis, alleen de materialen moeten worden betaald.
GPX-bestand
Ontvang ik een GPX-bestand?
Ja, vanuit de laatste deelnemersinformatie email kan je het GPX-bestand downloaden. De laatste deelnemersinformatie ontvang je in de week van het event.

Overig

Vrijwilliger worden
Welke vrijwilligerstaken zijn er en hoe kan ik mij aanmelden?
Lees hier meer over vrijwilligerstaken en meld je aan via het inschrijfformulier.
Le Champion Leden
Hoe kan ik lid worden van Le Champion?
Lees hier meer over de voordelen van een lidmaatschap en word lid via het inschrijfformulier.
Gevonden voorwerpen
Wat gebeurt er met gevonden voorwerpen?
Ben je iets waardevols verloren, informeer dan bij onze helpdesk ter plekke. Is het niet gevonden, informeer dan achteraf even bij onze organisatie via het contactformulier.
Heb je vragen over jouw individuele inschrijving? Kijk dan bij onze veelgestelde vragen voor individuele deelnemers..

Contact opnemen

Staat jouw vraag er niet bij? Stuur ons een bericht. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op!

Stuur ons een bericht